donderdag 13 september 2012

4 Things Tag


Ik zag deze tag op Teske's website en ik dacht: Hé, die is best leuk :P Dus ik heb hier de '4 Things Tag' voor jullie. Ik weet dat ik had gezegd dat ik een tijd lang geen tags meer zou doen, maar ik heb bakken met huiswerk en ga vanavond naar de film met mijn klassie (To Rome, with love ♥) dus ... Let's get started! 

4 things in mijn tas
- Mijn portemonnee.
- Mijn iPod.
- Mijn etui.
- Mijn agenda.

4 things gevonden op mijn bureau
- Sticker met het Ajax-logo.
- Schelpjes.
- Boekje met cupcake recepten.
- Kleurpotloden.

4 favoriete things in mijn kamer
- Mijn Glee poster muur.
- Mijn kast met allemaal prullaria.
- Mijn verzameling flesjes en blikjes.
- Mijn kimono poppetje vloerkleed.

4 things die ik altijd al heb willen doen
- De hele Glee cast ontmoeten, vooral mister Cory Monteith.
- Heel veel reizen.
- Emigreren naar Amerika.
- Een taart in mijn eigen gezicht gooien/laten gooien.

4 things waar ik op dit moment van houd
- Glee, dat gaat nooit meer over.
- Fotograferen.
- Aardbeien yoghurt drinks.
- Slapen, zzz. [serieus, school maakt je moe.]

4 things waarvan ik wed dat je ze niet wist
- Ik heb onwijs veel moeite om dingen weg te gooien omdat ze allemaal een herinnering hebben of ik ben bang dat ik ze later nog nodig ga hebben.
- Ik sta elke dag om 7 voor 6 op omdat ik er heel lang over doe om naar school te komen.
- Ik heb Harry Potter and the Deathly Hallows part II wel meer dan 20x gezien. Potterhead hiero :)
- Ik ben echt een vreselijke chaoot en mijn kamer is altijd een troep. Als ik hem opruim doe ik dat meestal rond 11 uur 's avonds omdat ik een echt avondmens ben.

4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
- San Cisco - Awkward ♥
- Hurts Like Heaven - Coldplay ♥
- You're Not Sorry - Taylor Swift ♥
- Paradise By The Dashboard Light - Glee ♥

Dat was hem alweer :') Nou, ging nog best wel snel of niet? ^^ Neem hem gerust over als je wilt, en je kan jouw resultaten achter laten in de comments :3 Ik ga nu opschieten, want anders kom ik zeker weten te laat. 

Xoxo' Lisanne ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten