vrijdag 14 september 2012

Great Big Love


Mijn nieuwe liefde: Volkswagen-busjes. Of moet ik zeggen mijn oude? Want ik ben al lange tijd fan van deze fantastische busjes. Ze hebben gewoon iets. Ik kan het niet uitleggen, maar hun uitstraling maakt mij dat ik ze wil hebben! Ik ben van plan om te reizen. Om veel te  reizen als ik van school af kom. En wat is nou vetter dan roadtrips door verschillende landen maken in deze busjes?!


Ik zou er echt veel voor over hebben om zo eentje te bemachtigen. Al moet ik helemaal restaureren. -Wat bij bovenstaande trouwens nodig moet gebeuren.-


Surfplanken op het dak en hoppa naar het strand. Je hebt alle vrijheid van de wereld en bepaalt zelf wat je doet en wanneer je het doet. Ik moet alleen wel eerst eventje leren surfen, maar dat komt vast in orde ;)


Wat een beautyyy :) Gosh, hij is zo mooi roze ♥


Die is echt zo'n pure vintage groene kleur. Me likes very much c:o


Ik zou zelf denk ik een gele of een babyblauwe nemen. Geel doet me denken aan de zon.


Check hem gaan dan. De 'Peace-mobil' ;'d

AAAAAAAAAAH! Ik wil nu nog grager een Volkswagen busje!! Waarom mag ik nog niet rijden, en waarom zijn ze zo zeldzaam?! Als jullie een adresje weten; laat het me horen :)

Xoxo' Lisanne ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten