zondag 9 september 2012

H&M addict.


H&M. Wat houd ik toch van de H&M. De H&M is definitely één van mijn all time favorite winkels, omdat je er voor ieder wat wils hebt en het geweldige, goedkope kleding is met vaak ook nog eens redelijk goede kwaliteit. Ookal vind ik het verschrikkelijk, en zou ik het liefst nog even in de zomer blijven hangen ... de herfst komt er weer aan. De blaadjes die van de bomen vallen, de gure wind tegen de ramen, de oranje/bruine tinten die de hele omgeving sieren. Eigenlijk is de herfst zo slecht nog niet, het geeft wel wat knus. In ieder geval komt er door de komst van de herfst ook weer een periode dat je wat warmere kleding moet shoppen, en ik heb heel weinig warme kleding. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik dit keer geen ladingen aan té leuke t-shirts binnenhaal -daar heb ik er namelijk al genoeg van- maar voor de knusse truien ga. Hier komt mijn H&M wishlist: Have fun! 


Deze trui vind ik echt geweldig! Hij is lekker oversized, comfi en er zit een 'pop of colour' in. Very pwetty. €19,95.


Dit shirt. Oeh, me likes dit shirt! Wijnrood en ombre is een van dé herfsttrends. Ik ben er al helemaal dol op, dus dat gaat helemaal goed komen! €14,95.


Een heel standaard shirt inderdaad, maar wel iets waar ik helemaal weg van ben. Het doet me denken aan baseball, en baseball doet me denken aan Amerika en oooehh wat houd ik van Amerika. Iets groens ontbreekt eigenlijk in mijn kast, dus ohyeah :3 €9,95.


Weer iets wijnroods, oversized en comfortabel. Je ziet waarschijnlijk al waar ik gek op ben. Seriously, ik kan niet wachten tot ik deze cardigan heb. Hij lijkt me ook nog eens zó schat, supâh! Wel erg prijzig: €29,95.


Is dit niet de meest geweldige trui gewoon?!! Kom op..er zit een VLEERMUIS op. Een freakin' VLEERMUIS! €24,95 wat ik iets aan de prijzige kant vind voor de H&M, maar het is natuurlijk wel een trui.


Weer wijnrood. Me likey gewoon! :D Ook lekker stretchy materiaal. Dat voor maar €19,95. ♥♥'


Een andere kleur waar ik gek op ben deze herfst: Zeegroen. Hij mag voor mij wel ietsje donkerder, maar you can't always get what you want. Hetzelfde model als de vorige, alleen een ander kleurtje.


Nog iets wat heel erg in is voor de herfst: Broeken met printjes. Waar iedereen in de zomer nog helemaal gek was van gekleurde broeken, zijn de broekjes met printjes nu een must. Deze broek is gewoonweg geweldig. Tribal print, me gusta ♥ €29,95.


Deze broek mist nog in mijn kledingkast, en ik schaam me er echt voor. Het is gewoon een essential die je móet hebben. Ik ga deze dus ook proberen te bemachtigen, vooral omdat -ie maar €9,95 is. Geen geld, voor zoiets leuks toch? c:


Ik weet dat de blazer-trend al weer een beetje aan het vervagen is, en ik ben er ook niet zo weg van. Maar toen ik deze beauty zag sloeg mijn hart een paar slagen over. Hij is lekker lang, een prachtige kleur turquoise en ik vind hem gewoon zo nonchalant. Laid-back en niet echt zakelijk. €19,95.

Dit waren mijn musts eigenlijk alweer. Ik vind het nog best meevallen :$ Hebben jullie ook al een kijkje genomen op de website van de H&M? Zo ja: Deel je musts met me :) Zo nee: Kijk snel rond, want het zit er vol met leuke dingen ♥

xoxo' Lisanne ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten