zaterdag 10 november 2012

Favorite Fall Items


Djeez, het is echt al heel lang geleden sinds mijn laatste post. Bijna 2 maanden .. :o Ik had al gewaarschuwd dat ik het niet vol zou houden om elke dag te blijven posten maar met hernieuwde hoop ben ik weer terug, van plan om het nu anders aan te pakken. *kuch* - dat zeg ik echt elke keer - *kuch*.
Dit keer met mijn favoriete items voor fall. Pak een warme kop chocolademelk, een schaaltje met speculaasjes en een lekkere warme plaid erbij en ga er voor zitten.


Als eerste: houthakkersblousjes. Ik ben er al lange tijd fan van, maar in de herfst worden ze nog leuker!  Vooral die met echte herfstkleuren. Je kan ze open dragen met een (effen) shirt eronder , of je knoopt ze gewoon dicht. Zelf heb ik een donkerblauw/knalroze/wit geblokte van de Coolcat -ook al haat ik de Coolcat- , maar 1 is natuurlijk niet genoeg. Bij de Forever21 heb ik een heleboel leuke gezien maar die zijn helaas steeds uitverkocht, even wachten dus.


Ik weet niet waarom, maar op de één of andere manier ben ik helemaal weg van leger-blousjes met studs op de kraag. Ik heb er al een aantal gespot -bij Zara en Pull & Bear- maar die waren allemaal €50,- en hoger. Dat vind ik een beetje overdreven. Ik wil er in principe ook zelf één maken; dat ik gewoon een leger blouse koop en die zelf pimp, alleen dan moet ik nog even een simpele leger blouse zien te vinden... Vind het in ieder geval echt stoer.


Wijnrood, burgundy, plum: hoe je het ook wilt noemen, ik ben verliefd op die kleur. Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een super mooie wijnrode broek van de H&M en heb ook al een aantal accessoires in deze kleur. Maar ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik zou heel graag nog een tunnelsjaal willen in deze kleur, en een aantal mooie nagellakjes zijn ook nooit weg. Van dikke truien met daaronder een blouseje ben ik ook fan , dus deze outfit is een toppertje :')


Combat boots *zucht* wat houd ik toch van jullie! Ze zijn stoer, vintage en hebben toch iets meisjesachtigs omdat het toch laarsjes zijn. Vooral van de zwarte met studs en deze bruine/vintage kleur ben ik helemaal weg. Leuk met warme beenwarmers die er boven uit steken, me likes ^^ Heb jammer genoeg nog geen enkel paar in mijn bezit, maar wedden dat daar snel verandering in gaat komen?


Oversized truien ben ik de laatste maand als een gek in gaan slaan en het is me goed gelukt. Ik ben alleen nog op zoek naar de perfecte tribal-print trui, want de tribal trend trekt me nog steeds erg aan. Truien zijn gewoon awesome, boven een broek / een legging gewoon overal!


Zal ik ze ooit nog vinden? Deze galaxy leggings? Ik weet het niet, ik blijf natuurlijk hopen maar ik heb er een hard hoofd in. Alhoewel, ik heb na heel lang zoeken ook eindelijk een galaxy-achtige trui in mijn bezit. Dus who knows, ik blijf zoeken! Sowieso vind ik broeken met een printje echt heel erg leuk voor de herfst, ik heb zelf een broek met tribal print -H&M ofcourse- waar ik super blij mee ben <3





Aaaah!!! Ik MOET gewoon zo'n kettinkje hebben! Ze zijn zo simpel maar ze staan oh zo leuk boven een lekkere warme trui, of bij een blouseje. Ik zie ze zo vaak voorbij komen in Amerika, maar in Nederland heb ik ze amper gezien. Ik MOET dus naar Amerika!!!! Vraag me af of ik niet mee kan met Teske, Mert & Dylan ... xd



En als laatste dieren met mutsen ... nee mutsen met dieren. Ach, you know what I mean ;') Ook al heb ik al een Ernie, en een wolf ... panda's trekken me nog steeds erg aan ^^

Dit waren mijn 'favorite fall items' alweer :') Dit zijn ze nog niet allemaal, maar ik denk niet dat jullie erg blij worden als ik nu een hele waslijst aan items ga opsommen. Voor nu was dit het dus.
Hopelijk zijn jullie er morgen weer, want dan kom ik éindelijk met mijn fall clothing haul. Voor nu is de vraag: Wat zijn JULLIE favoriete fall items? Ik ben erg benieuwd. Tot morgen! :)

Xoxo' Lisanne ♥

1 opmerking: